.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

دبيركل آبادگران جوان با تاكيد بر اينكه برگزاري مناظره هاي سياسي بايد نتيجه اي براي اصلاح امور جامعه در برداشته باشد گفت : مناظره هاي فعلي كه در صدا و سيما برگزار مي شود مناظره نيست بلكه شبيه محاكمه است .

حسن بيادي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مناظره هاي اخيري كه در صدا و سيما برگزار مي شود اظهار داشت : مناظره هاي فعلي بيشتر شرايط يك محاكمه را دارد و هر طرف براي به كرسي نشاندن سخنان خود پا به اين مناظره گذاشته است . وي افزود : در چنين مناظره هايي هدف بايد اصلاح شرايط حاكم بر جامعه بايد باشد اما متاسفانه شيوه فعلي در ادامه اين مناظره ها اختلافات را بيشتر مي كند. بيادي ضمن تاكيد بر ضرورت انتخاب مجري با تجربه و بي طرف گفت : مناظره هاي فعلي با حضور دو گروه برگزار مي شود و صدا و سيما همچنان بر دو قطبي ماندن فضا اصرار دارد. قطعا تنها افراطيون از اين شيوه بهره خواهند برد و برگزاري مناظره ها به اين روش هيچگونه خوشحالي را در سطح جامعه ايجاد نخواهد كرد.

نتانياهو موفق شد موافقت صدر اعظم آلمان براي فروش زيردريايي هاي هسته اي به تل آويو را كسب كند. روزنامه « معاريو » كه در سرزمين هاي اشغالي منتشر مي شود در خبري رپرتاژي و تبليغي اعلام كرد : تل آويو قصد دارد اين جنگ افزار فوق مدرن را در نزديك ترين نقطه به خليج فارس مستقر كند البته براي توجيه اقدام خود و منحرف كردن افكار اعراب منطقه اعلام كرده براي حمايت از كشورهاي عربي و منافع آمريكا در منطقه در مقابل تهديدات ايران ! دست به اين اقدام زده است . به گزارش خبرنگار گزارش شده بالغ بر 17 1 ميليارد دلار مي باشد كه اكنون فاش شده U 212 « تابناك » ارزش اين زيردريايي ها كه از نوع « دولفين » سري آلمان در جنگ دوم خليج فارس آنها را در شرايط جغرافياي منطقه آزمايش كرده و پس از تغييراتي اندك آنها را در اختيار رژيم صهيونيستي قرار داده است . از سوي ديگر « القدس العربي » در همين زمينه « با ورود اين جنگ افزارها به منطقه توازن قوا در خليج فارس برهم خواهد خورد و قاعدتا بايد كشورهاي عربي از حضور اسرائيل در نزديك ترين نقطه به كشورهايشان نگران باشند نه از فعاليت هاي موشكي ايران . » اين روزنامه مي افزايد : اين زيردريايي ها از كانال سوئز مصر به خاورميانه خواهند رسيد و بيش از آنكه عملياتي باشند حالت بازدارنده دارند.

مركز امور مناطق آزاد وابسته به رياست جمهوري براي برگزاري نمايشگاه عكس هديه تهراني در كيش با وي قرارداد بست . به گزارش آينده به نقل از الف در اين قرارداد نمايشگاه عكس هاي گرفته شده توسط هديه تهراني در موضوع آب با حمايت مالي دولت نوروز 89 در مناطق آزاد كيش و قشم برپا خواهد شد . در حمايت مالي جديد دولت از هديه تهراني مركز امور مناطق آزاد حداقل 30 ميليون تومان به اين بازيگر مي پردازد . پيش از اين حمايت مالي 60 ميليون توماني سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از نمايشگاه آبانگان در تهران با اعتراض محافل هنري و سياسي روبرو شده بود چرا كه هديه تهراني عكاس حرفه اي نيست و عكاسان حرفه اي معمولا از چنين حمايت هايي برخوردار نمي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.406 seconds.